نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی و سخت می باشد. به همین خاطر همه افراد نمی توانند آن را انجام دهند. افرادی که اقدام به طراحی وب سایت می کنند حتما در این زمینه تخصص دارند و سال های زیادی آموزش دیده اند. اما اگر شما نیز جز افراد آماتور در این زمینه می باشید و میخواهید اقدام به طراحی سایت بکنید بهتر است ابتدا با کارهایی که پیش از ساخت سایت باید انجام دهید آشنا شوید سپس اقدام به ساخت سایت کنید. زیرا تنها در صورتی که این کار ها را قبل از طراحی سایت انجام دهید می توانید یک سایت خوب طراحی کنید. این نکات به شما کمک می کنند تا سایتی اصولی طراحی کنید.

قبل از اقدام به طراحی سایت باید چه کار هایی انجام دهیم؟

اگر به دنبال طراحی وب سایت هستند حتما باید به نکاتی که در ادامه این مقاله ذکر می کنیم توجه ویژه داشته باشید. تا بتوانید یک وب سایت خوب طراحی کنید.

1- چه نوع وب سایتی مدنظر شماست

اول از همه شما باید مشخص کنید چه نوع وب سایتی برای شما طراحی شود. چون همین موضوع روی قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است.که معمولا وب سایت ها به چند نوع تقسیم می شوند.

طراحی سایت شرکتی

هیچ گونه بازاریابی مانند طراحی سایت شرکتی نمی تواند یک شرکت و اهداف آن را به مخاطبان بشناساند. به همین خاطر امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که اقدام به طراحی سایت اختصاصی برای برند خود می کنند.

همچنین چون طراحی سایت و حضور در دنیای مجازی موجب جذب مشتریان زیادی می شود. طراحی سایت شرکتی برای همه شرکت ها یک اعتبار به حساب می آید. طراحان این گونه از سایت ها باید قبل از انجام هر کاری با هدف شرکت آشنایی کامل داشته باشند. تا بتوانند سایتی را طراحی کنند که به خوبی معرف برند مورد نظر باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

هر فروشگاهی باید در دنیای مجازی یک سایت داشته باشد. زیرا امروزه افراد به خاطر کمبود وقتی که دارند بیشتر خرید های خود را اینترنتی انجام میدهند. و اگر فروشگاهی در این فضا فعالیت نداشته باشد.

نمی تواند در زمینه فروش محصولات خود رشد کند. همین امر موجب شده است طراحی سایت فروشگاهی طرفدارن زیادی پیدا کند. اما یک نکته مهم که تمام طراحان سایت فروشگاهی باید به آن توجه ویژه داشته باشند. طراحی ساده سایت های فروشگاهی می باشد. زیرا در صورتی که سایت دارای ساختار پیچیده ای باشد کاربر از خرید اجتناب می کند.

طراحی سایت تخصصی

سایت های تخصصی دارای طرفدارن زیادی هستند. و بیشتر مخاطبان آن ها افراد و شرکت های معرفی می باشند که قصد معرفی خود را دارند. این گونه از سایت ها توسط افراد و شرکت های بسیار ماهر به صورت اختصاصی برای فرد و مجموعه خاصی طراحی می شوند. معمولا سایت های تخصصی دارای قیمت بالاتری نسبت به سایت های دیگر هستند. به همین خاطر قبل از اقدام به طراحی حتما بودجه خود را بررسی کنید.

2- انتخاب نام دامنه مناسب

هر فردی قبل از طراحی سایت باید نام دامنه مناسبی برای سایت خود انتخاب کند. زیرا نام دامنه به گونه ای می توان معرف سایت و کسب و کار شما باشد‌. به همین خاطر هنگام انتخاب اسم دامنه باید توجه ویژه ای داشته باشید‌. همچنین باید به این نکته نیز توجه کنید که اگر نام دامنه شما به اسم فردی دیگر باشد می تواند سایت شما را با چالش روبه رو کند.

3- شناخت مخاطبان هدف

برای چه کسی می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید؟ این یکی از مهمترین سوالاتی است که باید از خود قبل از طراحی وب سایت بپرسید. همچنین به این سوال که آیا می خواهید. مخاطبان شهر یا کشور خاصی را هدف قرار دهید؟ یا کل جمعیت جهان باید با شفافیت کامل پاسخ دهید، زیرا این امر بر شدت رقابت تأثیر می گذارد. همینطور مشخص کنید که می خواهید  بر روی چه جنبه هایی تمرکز کنید.

نه تنها این، بلکه باید سن مخاطب، جنسیت، زبان مورد استفاده را نیز مشخص کنید.

4- هدف وب سایت را مشخص کنید

قبل از طراحی وب سایت لازم است بدانید که سایت برای چه هدفی ایجاد شده است. زیرا این امر به شناسایی بسیاری از جنبه های مهم که تاثیر مستقیم بر مناسب ترین روش ساخت وب سایت دارد. و نحوه طراحی آن کمک می کند. در اینجا برخی از مهم اهدافی که برای آنها سایت طراحی می کنند بیان شده اند.
● طراحی سایت برای فروش محصولات و خدمات.

● معرفی شرکت یا برند.

● کمک به کاربران برای برقراری ارتباط با یکدیگر.

● ارائه دروس و دوره های آموزشی.

همچنین اهداف دیگری برای طراحی وب سایت وجود دارد. که بسته به هدفی که می خواهید به آن برسید. و زمینه ای که روی آن کار می کنید متفاوت است. اما مهم است که قبل از شروع ساخت وب سایت، یک هدف یا مجموعه ای از اهداف را در نظر بگیرید.

5- به بودجه توجه کنید

جنبه های مالی باید بلافاصله پس از تعریف طرح وب سایت در نظر گرفته شود. زیرا بدون سرمایه کافی نمی توانید هیچ بخشی از سایت را ایجاد کنید. هزینه های هاست، نام دامنه، ایجاد سایت، نگهداری، بازاریابی، ابزارهای مورد استفاده در تولید محتوا و جنبه های بازاریابی باید در نظر گرفته شود. در صورتیکه که توان پرداخت این هزینه ها را داشتید اقدام به طراحی وب سایت بکنید.

6- دلیلی که بازدیدکنندگان را به سمت استفاده از سایت شما سوق می دهد را مشخص کنید

مشتریان یا بازدیدکنندگان از وب سایت شما استفاده نمی کنند. مگر اینکه منفعت یا ارزش واقعی برای آنها وجود داشته باشد، هدف فقط توصیف آنچه می خواهید به کاربران ارائه دهید است. با این حال، باید دلیلی را جستجو کنید. که بازدیدکنندگان را با توجه به رقابت شدید بین سایر وب سایت ها به استفاده از سایت شما سوق دهد.

برای مثال: اگر می خواهید یک وب سایت برای فروش کتاب های الکترونیکی ایجاد کنید، هزاران سایت وجود دارند که این محصول را ارائه می دهند. بنابراین باید مشخص کنید. چه چیزی سایت شما را از آنها متمایز می کند. و خریداران را وادار می کند از فروشگاه آنلاین شما خرید کند؟ این چیزی است که همیشه هنگام طراحی وب سایت  باید در نظر داشته باشید.

7- چقدر در ساخت سایت تجربه دارید؟

قبل از طراحی سایت، باید میزان تجربه خود را در پیاده سازی سایت یا انجام برخی از جنبه های طراحی وب سایت توسط خودتان بدانید. زیرا این امر تاثیر زیادی در کاهش هزینه های ایجاد وب سایت و به دست آوردن نتایجی که نیازهای شما را برآورده می کند، خواهد داشت. بعد از مشخص کردن تجربه خود می توانید تصمیم بگیرید. که سایت را خودتان بسازید یا به یک شرکت طراحی سایت بسپارید.

8- حق دسترسی به کنترل پنل هاست

انتخاب هاست سریع، ایمن و مقرون به صرفه یکی از مهم ترین اقداماتی است. که باید قبل از طراحی خود انجام دهید. زیرا بر سرعت سایت در آینده و همچنین میزان امنیت آن تأثیر می گذارد. همینطور بهتر است بدانید بسیاری از صاحبان وب سایت ها هستند. که نمی دانند هاست چیست و چگونه از آن استفاده کنند. همین امر آنها را در معرض مشکلات زیادی قرار می دهد. یکی از جنبه های مهمی که باید هنگام طراحی وب سایت در نظر داشته باشید، امکان دسترسی به کنترل پنل هاست خود است.

9- سایت باید با تلفن همراه سازگار باشد

کاربران موبایل بیش از 80 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند و این به این معنی است که اگر می خواهید وب سایت خود را توسعه دهید، باید مراقب آنها باشید. در مورد ایجاد فروشگاه اینترنتی باید امکانات خرید از تلفن همراه و اکثر صفحه نمایش تبلت ها و تلویزیون های هوشمند را جستجو کنید.
همچنین این موضوع نه تنها بر تجربه کاربری و میزان پذیرش کاربران از سایت تأثیر می گذارد، بلکه موتورهای جستجو آن ها را به عنوان یکی از عوامل مهم رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو قرار می دهند.

10- هزینه طراحی سایت

طراحی سایت دارای قیمت های مختلفی است. زیرا عوامل گوناگونی مانند: نوع سایت و شرکت طراحی سایت انتخابی در قیمت گذاری آن تاثیر دارند‌. بنابراین نمی توان یک قیمت کلی برای طراحی سایت بیان کرد.

شرکت طراحی سایت در تهران

 



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاهی , طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی , ,
:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت،شرکت طراحی سایت در تهران،بهترین شرکت طراحی سایت،قیمت طراحی سایت،هزینه طراحی وب سایت،ساخت وب سایت،طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

بسیاری از افراد با سایت های خدماتی آشنا نیستند و نمی دانند این گونه از سایت ها چگونه هستند. بهتر است بدانید سایت های خدماتی وب سایت هایی هستند که در آن ها هیچ گونه کالایی وجود ندارد. در واقع تنها در این سایت ها خدماتی که ارائه می دهند را به مشتریان خود معرفی می کنند.

معمولا در سایت های خدماتی مشاغل زیادی مانند: انواع شرکت ها، شرکت برنامه نویسی، شرکت طراحی سایت، تعمیرات، طراحی و هتل ها معرفی می شوند. هنگام طراحی سایت خدماتی باید طراح به رابط کاربری اهمیت ویژه ای بدهد. زیرا کاربران زیادی وجود دارند که علاقه دارند با سایت ارتباط برقرار کنند. همچنین داشتن یک تجربه کاربری خوب نیز می تواند به طراحی خوب سایت خدماتی کمک زیادی بکند.

مزایای استفاده از طراحی سایت خدماتی

طراحی هر نوع سایتی مزایای زیادی برای صاحبان آن دارد. در رابطه با طراحی سایت خدماتی نیز مزایای فراوانی برای صاحبان آن وجود دارد. که ما در اینجا تنها چند مورد از آن ها را به شما معرفی کرده ایم. و در ضمن سایت خدماتی جز طراحی سایت شرکتی به حساب می آیید.

افزایش میزان دیده شدن خدمات

هر فردی که قصد دارد خدماتی را ارائه دهد باید آن خدمات را به خوبی به افراد زیادی بشناساند. تا همه متوجه شوند چه کاری انجام میدهد. و افراد طرفدار آن خدمات به او مراجعه کنند. برای مثال یک شرکت طراحی سایت اگر خود را به خوبی معرفی نکند افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند با آن آشنا نمی شوند و شرکت مورد نظر نیز نمی تواند طراحی برای کسی انجام دهد.

بنابراین بعد از مدتی ممکن است کسب و کار آن به طور کلی از بین برود. اما اگر این شرکت بتواند به خوبی خود را به طرفداران خود معرفی کند می تواند در مدت زمان کمی مشتری زیادی کسب کند. در واقع طراحی سایت خدماتی می تواند باعث افزایش دیده شدن خدمات و پیدا شدن مشتری بیشتر برای آن ها شود.

جلوگیری از اتلاف وقت

سایت های خدماتی باعث می شوند. کاربران در کمترین زمان ممکن با شرکت ها و افرادی که خدمات مورد نظر آن ها را ارائه می دهند آشنا شوند. به همین خاطر افرادی که از طریق سایت های خدماتی به دنبال دریافت خدمات هستند. خیلی زودتر از افرادی که به صورت فیزیکی این کار را انجام میدهد به خواسته خود می رسند. چون طراحی سایت خدماتی باعث می شود افراد تنها با چند تا سرچ ساده فرد مورد نظر خود را برای انجام خدماتی که می خواهند پیدا کنند.

کاهش هزینه

هر فردی که بخواهد در دنیای واقعی یک شرکت خدماتی تاسیس کند.باید هزینه زیادی پرداخت کند. اما افرادی که به جای تاسیس شرکت طراحی سایت خدماتی را انتخاب می کنند. دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌ های سرسام‌آور برای تهیه مکان و سایر موارد ندارند. این گونه از افراد می توانند در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار کم خیلی بیشتر از افرادی که اقدام به تاسیس شرکت خدماتی می کنند در کسب و کار خود موفق شوند.

افزایش اعتبار کسب و کار

امروزه چون میزان حضور افراد در دنیای مجازی زیاد است. هر کسب و کاری باید برای افزایش اعتبار خود اقدام به طراحی سایت بکند. در رابطه با شرکت های خدماتی نیز بهتر است بدانید طراحی سایت خدماتی باعث افزایش میزان اعتبار آن ها می شود و باعث می شود مشتریان با خیالی آسوده تر به آن اعتماد کنند.

قیمت طراحی سایت خدماتی

بسیاری از افراد هنگامی که می خواهند برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت بکنند عقیده دارند باید هزینه زیادی پرداخت کنند‌. اما بهتر است بدانید طراحی سایت به هیچ وجه قیمت بالایی ندارد و میتوان با حداقل هزینه نیز این کار را انجام داد. قیمت طراحی سایت خدماتی نیز مانند سایر انواع سایت به شرکت و فردی که برای انجام این کار انتخاب می کنید بستگی دارد. چون هر شرکت برای طراحی سایت خدماتی قیمت خاصی دارد.

مهم ترین نکاتی که در طراحی سایت خدماتی باید به آنها توجه شود

هنگام طراحی سایت خدماتی مانند سایر سایت ها طراحان باید به یک سری از نکات توجه کنند تا سایت مناسبی طراحی کنند‌. ما در اینجا بعضی از مهم ترین این نکات را برای شما بیان کرده ایم تا بتوانید سایت خدماتی بهتری طراحی کنید.

محتوای جامع

هنگامی که میخواهید برای سایت خدماتی خود محتوا تهیه کنید باید یک محتوای کاملا جامع و خوب در مورد خدماتی که میخواهید در سایت خود ارائه دهید بنویسید. همچنین باید تمام نکات نگارشی‌ و اصول سئو در محتوای شما رعایت شود. زیرا تنها در این صورت محتوای سایت خدماتی شما برای گوگل دلپسند خواهد بود و سایت شما به افراد زیادی نمایش داده می شود.

در دسترس بودن

تنها در صورتی شما می توانید برای سایت خود مشتریان زیادی جذب کنید که سایتتان به راحتی در دسترس افرادی که به دنبال خدمات شما هستند قرار بگیرد. برای این که سایت شما در دسترس افراد قرار بگیرد باید به خوبی بهینه شود تا در اولین جستجو های گوگل نمایش داده شود.

وجود صفحه تماس با ما

هنگام طراحی سایت خدماتی حتما باید یک صفحه برای تماس با ما در سایت وجود داشته باشد. زیرا افرادی که به این گونه از سایت ها مراجعه می کنند علاقه دارند برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ارائه شده در سایت با صاحبان سایت ارتباط برقرار کنند.

سئو سایت خدماتی

برای بهینه شدن و سئو سایت خدماتی باید به عوامل زیادی مانند: محتوای خوب، رعایت چگالی کلمات کلیدی هدف، گرافیک زیبای سایت، تجربه کاربری خوب، لگوی مناسب و طراحی منظم سایت توجه ویژه شود.

زیرا هر چقدر سئوی سایت شما قوی تر باشد در نتایج جستجوی گوگل بهتر نمایش داده می شود. همین امر باعث می شود که میزان بازدید کنندگان سایت شما به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد. اگر به دنبال سئو سایت خدماتی خود هستند بهتر است انجام این کار را به یک شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید. زیرا ماهر ترین سئو کاران در این گونه از شرکت ها کار می کنند.

موارد استفاده سایت خدماتی

سایت خدماتی برای معرفی انواع خدمات کاربرد دارد. برای مثال میتوان در سایت خدماتی هر نوع کسب و کاری که خدماتی ارائه می دهد معرفی کرد. به همین خاطر نمی توان یک سری استفاده خاص را برای آن نام برد.

مهم ترین امکانات سایت خدماتی

منو سایت

منوی این نوع از سایت ها باید به گونه ای باشد که تمام خدماتی که در سایت ارائه می شوند به صورت منظم در آن قرار داشته باشند تا افراد به راحتی خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند.

صفحه مشتریان

هر سایت خدماتی باید یک صفحه مشتریان داشته باشد تا کاربران بتوانند نظران خود را در رابطه با سایت در آن به اشتراک بگذارند.

صفحه درباره ما

هر سایت خدماتی باید یک صفحه درباره ما داشته باشد و در آن به خوبی شرکت و خدمات را به کاربران معرفی کند‌.

امکان چت آنلاین

کاربران زیادی وجود دارند که می خواند در قالب چت آنلاین با صاحبان سایت ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند‌. بنابراین وجود چت آنلاین در سایت های خدماتی ضروری است.

فرم ثبت سفارش

در تمام سایت های خدماتی باید امکان ارائه فرم ثبت سفارش به مشتریان وجود داشته باشد. زیرا در این صورت سایت بیشترین شباهت را به شرکت های حقیقی دارد.

 

شرکت طراحی سایت در تهران



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت خدماتی , قیمت طراحی سایت خدماتی , سئو سایت , سئو و بهینه سازی سایت , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت خدماتی،قیمت طراحی سایت خدماتی،تعرفه طراحی سایت خدماتی،طراحی وب سایت خدماتی،هزینه طراحی سایت خدماتی،طراحی سایت خدماتی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

امروزه بازار کسب و کارها به دو دسته مجاری و فیزیکی تقسیم شده است. هر نوع کسب و کاری که می خواهد موفق شود. باید بتواند در هر دوی این بازار ها فعالیت کند. یکی از مهم ترین راه های فعالیت در بازار مجازی داشتن سایت می باشد.

زیرا در واقع طراحی سایت برای کسب و کارها به عنوان یک ویترین برای جذب مشتریان بازار مجازی عمل می کند. همانگونه که میدانید طراحی سایت برای کسب و کار های مختلف کاربرد دارد. اما بهتر است بدانید نحوه طراحی سایت برای هر کاری با کار دیگر متفاوت است

برای مثال: طراحی سایت شرکتی همیشه با طراحی سایت فروشگاهی تفاوت های زیادی دارد. که هر طراح موفق باید آن ها را به خوبی بشناسد و هنگام طراحی اعمال کند. به همین خاطر ما در این مقاله تفاوت بین طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاهی را برای شما به خوبی شرح داده ایم.

هنگامی که به دنبال یافتن تفاوت بین سایت فروشگاهی و سایت شرکتی هستید. باید ابتدا هر دوی این سایت ها را به خوبی بشناسید. و با ویژگی های هر کدام آشنا باشید تا بتوانید به خوبی تفاوت ها را پیدا کنید. به همین خاطر ما در این مقاله هر کدام از این دو مورد را به طور کامل برای شما معرفی کرده ایم.

طراحی سایت فروشگاهی

شیوه زندگی امروزه به گونه ای است که بیشتر افراد برای خرید و انجام بسیاری از کارهای دیگر وقت کم می آورند. همین امر باعث رونق گرفتن بازار های مجازی شده است. چون در بازار های مجازی تنها افراد می تواند. با چند سرچ ساده وسیله مورد نظر خود را خریداری کنند. بدون این که نیاز باشد چند ساعت وقت برای خرید یک وسیله ساده بگذارند.

فروشگاه های مجازی در واقع همان مغازه های فیزیکی می باشند. که وسایل خود را در سایت ها قرار داده اند. این نوع از فروشگاه ها فاصله های اجتماعی را بی‌ معنا کرده‌اند. و باعث شده اندازه تمام افراد در هر کجایی که زندگی می کنند. به این سایت ها دسترسی داشته باشند. و کالاهای مورد نیاز خود خریداری کنند. در واقع می توان گفت با طراحی سایت فروشگاهی فروشندگان می توانند به یک بازار جهانی دسترسی پیدا کنند.

ویژگی های برجسته طراحی سایت فروشگاهی


طراحی ساده

هنگام طراحی سایت فروشگاهی طراح یا شرکت طراحی سایت حتما باید به سادگی سایت توجه ویژه ای داشته باشد. چون در صورتیکه که کاربر هنگام مراجعه به سایت با یک ساختار پیچیده روبه رو شود ترجیح می دهد سایت دیگری برای خرید انتخاب کند.

امنیت بالا

همانگونه که میدانید همه سایت های فروشگاهی برای پرداخت آسان مشتریان خود از ویژگی درگاه اینترنتی برخوردار هستند. اما همین موضوع باعث می شود که طراحان سایت هنگام طراحی این نوع از سایت توجه ویژه ای به امنیت آن داشته باشند. چون همه مشتریان هنگام پرداخت هزینه محصول خریداری شده مشخصات حساب بانکی خود را در سایت قرار می دهند.

درصورتیکه که سایت امنیت لازم را نداشته باشد. و اطلاعات بانکی مشتریان منتشر شوند عواقب بسیار بدی برای صاحب سایت دارد. همچنین اگر مشتری به سایت اطمینان نداشته باشد. اقدام به خرید و پرداخت هزینه نخواهد کرد. و در نتیجه میزان فروش سایت بطور چشمگیری کاهش می‌یابد.

ارتباط آنلاین

همه سایت های فروشگاهی باید بخشی تحت ارتباط آنلاین را داشته باشند. تا مشتری بتواند از طریق آن با اپراتور ارتباط بگیرد. و سوالات خود را در مورد محصولی که قصد خریداری آن را دارد بپرسد. در غیر این صورت مشتری نمی تواند به سایت و کیفیت محصول آن اطمینان پیدا کند و ممکن است سایت دیگری را برای خرید در نظر بگیرد.

طراحی سایت شرکتی

راز موفقیت یک شرکت این است. که بتواند بهتر از سایر رقبا خود را به مشتریان معرفی کند. در گذشته بازاریابی حضوری یکی از مهم ترین راه های تبلیغی شرکت ها به حساب می آمد. اما با به وجود آمدن سایت های اینترنتی تقریبا بازاریابی حضوری نقش خود را از دست داد. و هر شرکتی که در دنیای مجازی فعالیت ندارد. از عرصه رقابت بسیار عقب خواهد ماند.

چون سایت های شرکتی یک بستر بسیار مناسب می باشند. که شرکت ها می توانند در آن به خوبی خود و اهداف خود را به افراد بسیار زیادی معرفی کنند. همچنین طراحی سایت برخلاف بازاریابی حضوری یک تبلیغ جهانی به حساب می آید. و می تواند مشتریان بسیار زیادی از سراسر جهان برای شرکت ها پیدا کند. به همین خاطر همه شرکت های موفق برای خود سایت های اختصاصی دارند و طراحی سایت شرکتی به یک اعتبار و ارزش برای شرکت ها تبدیل شده است.

مهم ترین ویژگی هایی که هنگام طراحی سایت شرکتی باید به آنها توجه شود


جذابیت ظاهری

هر سایت شرکتی باید ظاهر جذابی داشته باشد. چون در مرحله اول همه مخاطبان این نوع از سایت ها ابتدا به ظاهر سایت توجه میکنند واگر سایت ظاهر جذابی داشته باشد ترغیب به مطالعه مطالب آن خواهند شد.

پرمحتوا بودند

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سایت های شرکتی این است که باید پرمحتوا باشند. یعنی این که به خوبی خود، اهداف خود و محصولات خود را به همه معرفی کنند و بتوانند جدید ترین مطالب را در رابطه با حوزه کاری شرکت در سایت قرار دهند.

چکیده مناسب

هنگام طراحی سایت های شرکتی حتما باید یک چکیده مناسب از فعالیت ها و اهداف شرکت در صفحه ابتدایی سایت قرار گیرد تا مخاطب با خواندن آن به خوبی متوجه نوع فعالیت سایت بشود.

ارتباط با مشتریان

هر سایت شرکتی باید یک بخش تحت عنوان ارتباط با مشتری داشته باشد. چون در بسیاری از مواقع مشتریان علاقه دارند برای کسب اطلاعات بیشتر با صاحبان سایت های شرکتی ارتباط برقرار کنند. عدم وجود بخش ارتباط با مشتری در سایت یه نوع بی احترامی به مشتری محسوب می شود و تمام شرکت های طراحی سایت شرکتی ملزم هستند تا این مورد را حتما رعایت کنند.

تفاوت بین طراحی سایت شرکتی با طراحی سایت فروشگاهی

بعد از معرفی هر دو سایت فروشگاهی و شرکتی زمان بیان تفاوت های این دو سایت با هم فرا رسیده است. ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا با مهم ترین تفاوت های آن ها آشنا شوید.

تفاوت مخاطبان هدف

هنگامی که میخواهید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید ابتدا باید مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید. به عنوان مثال اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید. باید بدانید افرادی که به این گونه از سایت ها مراجعه می کنند. قصد خرید محصول را دارند. بنابراین شما باید محصولات سایت خود را به خوبی معرفی کنید.

و تمام ویژگی های آن ها را نیز بیان کنید تا مشتری به خرید ترغیب شود. اما اگر قصد طراحی سایت شرکتی را دارید. بهتر است بدانید مخاطبان هدف شما معمولا افرادی هستند. که می خواهند با شرکت شما و اعتبار سازمان آشنا شوند. به همین خاطر شما باید تمام تمرکز خود را بر روی برند سازی و جلب اعتماد مخاطبان بگذارید.

تفاوت نوع صفحات

یکی دیگر از تفاوت سایت های شرکتی با فروشگاهی در تعداد و نوع صفحات آن ها می باشد برای مثال: هر سایت شرکتی حتما باید صفحاتی مانند: درباره ما، خدمات، ارتباط با ما و آخرین اخبار را داشته باشد. این در حالی است که وب سایت های فروشگاهی حتما باید صفحاتی مانند: دسته بندی محصولات، ثبت سفارش و سبد خرید داشته باشند.

نوع بیان محتوا

محتوای سایت های شرکتی باید به گونه ای باشند که شرکت و برند را معرفی کنند. اما محتوای سایت های فروشگاهی باید مشتری را ترغیب به خرید محصول بکند. بنابراین لحن محتوایی این دو سایت بسیار با هم متفاوت می باشد.

شرکت طراحی سایت در تهران



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

هوش مصنوعی که امروزه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود اختصاص دهد. در واقع مجموعه ای از الگوریتم ها و فناوری هایی است که این امکان را به کامپیوتر می دهند. تا رفتار های انسانی را به صورت خودکار تقلید کند. هوش مصنوعی یک فناوری تازه است که در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته است‌ و توانسته اند از آن برای انجام کارهای مختلفی استفاده کنند. به تازگی طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی باعث شده است. که شیوه ای جدید از طراحی وب سایت به وجود آید که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. در ادامه این محتوا با ما همراه باشید تا بیشتر با طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی آشنا شوید.

آشنایی با شیوه طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی

جدیدترین روشی که امروزه برای طراحی وب سایت وجود دارد طراحی سایت با هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی یکی از علوم کامپیوتر می باشد که کارهای زیادی را قادر است انجام دهد. با استفاده از هوش مصنوعی ربات ها و کامپیوتر می توانند. بسیاری از رفتار ها و کارهای انسان را به صورت اتوماتیک انجام دهند‌. هوش مصنوعی امروزه می تواند به طراحان سایت این امکان را بدهد که به دقیق ترین صورت و با بیشترین سرعت سایت ها را طراحی کنند. با توجه به مزایای زیادی که این نوع از طراحی وب سایت دارد و پیشرفت روز افزون این علم بعضی از افراد فعال در حوزه کامپیوتر عقیده دارند. که در چند سال آینده تمام طراحی سایت ها با استفاده از هوش مصنوعی انجام شوند.شرکت طراحی سایت باید حتما از مقوله هوش مصنوعی استفاده کنند تا بتواند راحت تر نیاز مشتر ها رو براورده کند.

مهم ترین مزایای طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی چون یک علم جدید است. هنوز طراحی وب سایت با آن برای همه افراد آشنا نیست. بنابراین اگر افراد می خواهند بیشتر با این شیوه آشنا شوند. بهتر است مزایا و معایب آن را نیز به خوبی بشناسند. به همین خاطر ما در این جا بعضی از مزایای آن را برای شما بیان کرده ایم.

صرفه جویی در زمان و هزینه

زمان و هزینه دو تا از مهم ترین معیار هایی می باشند. که در حوزه طراحی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار هستند. هوش مصنوعی می تواند به طراحان سایت کمک کند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن یک سایت را به صورت دقیق طراحی کنند. همچنین بهتر است بدانید که کد های زیادی برای برنامه نویسی وب سایت به کار برده می شوند. یکی از مهمترین موادی که باعث بالا رفتن هزینه طراحی وب سایت می شود. نوشتن همین قطعه کد ها می باشد. اما هوش مصنوعی با نوشتن این کد ها توانسته است تا حد قابل توجهی هزینه طراحی وب سایت ها را کاهش دهد. چون هوش مصنوعی یک علم تازه است تاکنون توانسته است تنها سایت های ساده را طراحی کند. معمولا طراحی وب سایت های پیچیده با هوش مصنوعی مشکلاتی را به همراه دارد.

پاسخگویی مناسب به نیاز مشتریان

در گذشته طراحان سایت نمی توانستند تمام نیاز های مشتریان خود را جوابگو باشند. همین امر باعث ایجاد مشکلات زیادی هم برای طراحان سایت و هم برای مشتریان می شد. اما با به وجود آمدن هوش مصنوعی و استفاده از آن در حوزه طراحی وب سایت طراحان سایت دیگر می توانند به خوبی تمام نیاز های مشتریان خود را برطرف کنند. و امکانات پیشرفته ای را در سایت های آنان قرار دهند. اما با این حال هنوزم برای ایجاد بعضی از بخش های سایت نیاز به دانش فنی بسیار پیشرفته ای است که باعث شده است طراحی سایت های پیچیده با استفاده از هوش مصنوعی به یک رویای دور تبدیل شود.

رشد چشمگیر تجربه کاربری

هوش مصنوعی به گونه ای است که می تواند به تمام کد نویسی ها و الگوریتم هایی که تاکنون برای طراحی وب سایت به کاربرده شده اند. دسترسی پیدا کند. به همین خاطر هوش مصنوعی می تواند به طراحان سایت کمک کند. تا سایت هایی را برای مشتریان خود طراحی کنند. که تجربه کاربری کاربران را بهبود ببخشند. به احتمال زیاد بسیاری از شما این سوال را بپرسید. که رشد تجربه کاربری چگونه به کاربران کمک می کند؟ در جواب این سوال بهتر است بدانید که این امر باعث می شود. تا طراحان سایت سایت هایی با سرعت لود بسیار بالا طراحی کنند‌. و کاربران بتوانند در سریعترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

بهبود سئوی سایت

طراحی وب سایت با استفاده از هوش مصنوعی باعث شده است. که سئو سایت ها بهبود یابد و به خوبی بهینه سازی شوند. بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که هوش مصنوعی چگونه باعث بهبود سئوی سایت ها می شود؟ هوش مصنوعی همانگونه که در بالا نیز گفتیم می تواند به تمام روش های طراحی سایت دست یابد و بهترین الگو ها و الگوریتم ها را برای طراحی سایت ها به کار ببرد. همین امر موجب می شود در سایت هایی که با هوش مصنوعی طراحی می شوند از عناصر پیشرفته سرعت استفاده شود و سئو آن ها بسیار ساده شود.

مهم ترین معایب طراحی سایت با استفاده از هوش مصنوعی

طراحی وب سایت با استفاده از هوش مصنوعی همانگونه که مزایای زیادی دارد. معایبی را نیز دارد که ما در این جا برای آشنایی شما با آن ها بعضی از این معایب را برای شما بیان کرده ایم.

امکان خطای بالا

هنگامی که یک سایت با استفاده از هوش مصنوعی طراحی می شود. به بعضی از موارد آن دقت نمی شود. چون هوش مصنوعی نمی تواند در بعضی از مواقع به خوبی برخی از نیاز های مشتریان را پاسخ دهد. تجربه ثابت کرده است. که هوش مصنوعی نمی تواند در بسیاری از موارد مرتبط با طراحی سایت به خوبی یک برنامه نویس حرفه ای عمل کند.

چون این علم توانایی تجزیه و تحلیل مواردی که نیاز به دقت زیاد دارند را ندارد. هنگامی که طراحی سایت توسط یک برنامه نویس انجام می شود. چندین پروسه مختلف برای از بین بردن خطاها تعریف می شود. همین امر باعث می شود. که بخش ها و عوامل مختلف یک سایت از نظر عیب یابی مورد بررسی قرار بگیرند. اما در هوش مصنوعی هیچ کدام از این پروسه ها تعریف نمی شوند. همین موضوع باعث شده است که هوش مصنوعی در امر عیب یابی بسیار ضعیف عمل کند.

تاثیر ناخواسته بر روی سایت

گاهی اوقات هوش مصنوعی به صورت غیر قابل پیش بینی عمل میکند. و بر روی بعضی از قسمت ها ی سایت تاثیراتی می گذارد. که به خواسته طراح نمی باشند. اما بهتر است بدانید که هوش مصنوعی در حال تکامل است و امکان پیشرفت آن بسیار زیاد می باشد. ولی در حال حاضر مانند یک انسان آینده نگری نمی کند. به همین خاطر نمی تواند پیش بینی کننده که در آینده یک وب سایت چقدر بزرگ می شود. و نیاز است چه امکاناتی به آن اضافه شود. همین امر موجب می‌شود. که هوش مصنوعی بستر های مناسب را برای رشد وب سایت را در نظر نگیرد. معمولا سایت هایی که توسط هوش مصنوعی طراحی می شوند بسیار زود دچار مشکل می شوند.

نداشتن خلاقیت

هوش مصنوعی با توجه به پیشرفت های فراوانی که داشته است. اما باز هم نمی تواند مانند یک انسان فکر کند و خلاقیت داشته باشد. خلاقیت و هنر در طراحی سایت بسیار اهمیت دارد و این ویژگی را تنها انسان دارد. معمولا هوش مصنوعی نمی تواند به بررسی سلیقه کارفرما، آشنایی با سلیقه کاربران امروزی و بکارگیری خلاقیت بپردازد. همین امر موجب ایجاد مشکلات زیادی برای سایت های که با هوش مصنوعی طراحی می شوند شده است. در بسیاری از موارد برای برطرف کردن بعضی از مشکلات از خلاقیت برنامه نویس استفاده می شود که هوش مصنوعی از این امکان بهره مند نیست.



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت،شرکت طراحی سایت در تهران،بهترین شرکت طراحی سایت،قیمت طراحی سایت،هزینه طراحی وب سایت،ساخت وب سایت،طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

امروزه هر نوع کسب و کاری که می خواهد رشد کند باید در دنیای مجازی فعالیت داشته باشد. چون افراد زیادی وجود دارند که به خاطر وضعیت شغلی خود وقت گردش در بازار فیزیکی را ندارد. ‌و خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. گاهی مشاهده شده است که میزان فروش محصولات بعضی از کسب کار ها در بازار مجازی بیشتر از بازار فیزیکی می باشد.

همین امر باعث شده است که طراحی سایت و پیج اینستاگرام اهمیت فراوانی پیدا کند. معمولا افراد هنگامی که میخواهند. اقدام به فروش محصولات خود در دنیای مجازی کنند. این سوال را می پرسند که طراحی وب سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟ در جواب این سوال بهتر است ابتدا با هر دوی این موارد به خوبی آشنا شوید. سپس اقدام به مقایسه کنید و با توجه به شرایط خود یک مورد را انتخاب کنید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت یکی از راه های فروش محصولات به صورت مجازی می باشد. که سالیان زیادی است وجود دارد. در گذشته ساخت سایت کار سختی بود و هر کسی نمی توانست برای کسب و کار خود سایت داشته باشد. اما امروزه به لطف شرکت های طراحی وب سایت دیگر طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی و یا هر نوع طراحی وب سایت، کار سختی نیست. چون در شرکت طراحی سایت افراد ماهری وجود دارند که می توانند به بهترین نحو ممکن سایت دلخواه افراد را طراحی کنند.

مزایای طراحی سایت برای انواع کسب و کار

فروش محصولات در سایت های اینترنتی مزایای زیادی دارد. که ما در اینجا چند مورد را برای شما بیان کرده ایم.

دسته بندی محصولات در وب سایت

بعضی از کسب و کارها وجود دارند. که محصولات مختلفی برای فروش دارند. به همین خاطر باید این امکان برای آن ها وجود داشته باشد .که بتوانند مانند مغازه های فیزیکی سایت را به بخش های مختلفی تقسیم کنند. و در هر قسمت محصول خاصی قرار دهند.

یکی از مهم ترین مزایایی که طراحی سایت فروشگاهیبرای فروشندگان دارد. این است که می تواند در سایت خود محصولات را دسته بندی کنند. تا پیدا کردن محصول مورد نظر برای مشتریان آسان باشد. برای مثال در هنگام طراحی وب سایت اگر شما یک فروشگاه اینترنتی لباس داشته باشید. طراح می تواند دسته بندی هایی مانند لباس مردانه، لباس زنانه و لباس بچه گانه را برای شما در سایت قرار دهد. و سپس زیر شاخه هایی مانند: پیراهن، تیشرت، روسری و جوراب را طراحی کند‌ تا شما بتوانید هر محصول را در قسمت خاص خود معرفی کنید.

به روز رسانی آسان محصولات

در سایت های اینترنتی این امکان وجود دارد. که شما تعداد موجودی خاصی را برای محصول خود در نظر بگیرید. معمولا با هر بار خرید از میزان موجودی محصول به مقدار فروش آن از تعداد موجودی محصول مورد نظر در سایت کم می شود. و در صورت تمام شدن محصول پیغام محصول مورد نظر موجود نمی باشد.

در سایت نمایش داده می شود. این ویژگی باعث می شود. در صورت اتمام موجودی مشتری درخواست خرید ندهد و شما مجبور به پاسخگویی نباشید. همچنین به شما این امکان را میدهد که در صورتی که دوباره محصول را شارژ کنید و افزایش قیمت داشته باشید بتوانید قیمت جدید را در سایت قرار دهید. حتی در صورتی که تخفیف داشته باشید نیز به صورت خودکار بر روی محصول اعمال می شود.

امکان پرداخت آنلاین و وجود درگاه های پرداخت اینترنتی

در سایت هایی که هنگام طراحی سایت درگاه پرداخت قرار داده می شود. دیگر نیاز نیست صاحب سایت بعد از هر فروش مبالغ را پیگیری کند. زیرا وجود درگاه پرداخت آنلاین در سایت ها باعث می شود. که شما بتوانید از تمام اطلاعات مربوط به پرداخت هر مشتری مانند: ساعت پرداخت و مبلغ واریزی سایت خود آگاهی داشته باشید.

چون بانک یک پنل کاربری در اختیار شما قرار می دهد. که تمام این اطلاعات را برای شما به صورت واضح مشخص می کند. همچنین بهتر است بدانید که وجود درگاه های اینترنتی پرداخت آنلاین این امکان را به مشتریان میدهد. که برای کارت به کارت کردن مبلغ مورد نظر نیاز نباشد به خودپرداز ها مراجعه کنند. چون می تواند به راحتی هزینه خرید محصول را از طریق همین درگاه ها برای شما کارت به کارت کنند.

امکان جستجوی محصولات توسط مشتریان

بعضی از افراد ممکن است فروشگاه بزرگی داشته باشند که محصولات زیادی در آن موجود باشد. اگر صاحبان اینگونه از فروشگاه ها یک سایت برای کسب کار خود داشته باشند. و تمام محصولات را در آن قرار دهند حتما پیدا کردن محصول خاصی در آن برای مشتری کار سختی خواهد بود. به همین خاطر برای سایت هایی که محصول زیادی در آنها وجود دارد هنگام ساخت سایت امکان جستجو در سایت قرار داده می شود تا مشتری با سرچ کردن اسم محصول مورد نظر خود به راحتی به آن دسترسی پیدا کند.

پیج اینستاگرام

همانگونه که میدانید در چند سال اخیر میزان استفاده افراد از شبکه های اجتماعی به طور چشمگیری افزایش یافته است. در بین انواع شبکه های اجتماعی اینستاگرام را می توان محبوب ترین شبکه در بین ایرانیان دانست. به همین خاطر این شبکه اجتماعی به یک بازار بزرگ برای فروش محصولات به صورت مجازی تبدیل شده است. افراد زیادی وجود دارند که تا کنون توانسته اند از راه اینستاگرام به درآمد های زیادی برسند.

مزایای استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات

استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات خود چندین مزایا به همراه دارد. که ما در این جا آن ها را برای شما بیان کرده ایم.

رایگان بودن استفاده از اینستاگرام

گاهی اوقات افراد دوست دارند که یک کسب و کار راه اندازی کنند. اما سرمایه لازم برای راه اندازی آن ندارند. برای افرادی که سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار ندارند اینستاگرام می تواند بهترین انتخاب باشد. چون عضویت در اینستاگرام کاملا رایگان است و به راحتی می توان در این اپلیکیشن یک صفحه کاری رایگان راه اندازی کرد.

راحت بودن کارکردن با اینستاگرام

اگر بخواهید در اینستاگرام پست بگذارید و یا آمار و پروفایل های تجاری اینستاگرام را چک کنید. کار بسیار راحتی است و اگر کار کردن با گوشی هوشمند را بلد باشید. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام بسیار آسان می باشد. و اگر شما آشنایی در این رابطه ندارید می توانید تنها با چند ساعت آموزش تصویری همه چیزی را در رابطه با این اپلیکیشن یاد بگیرید.

با یک بازاریابی خوب به راحتی دیده می شوید

چون اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است اگر بتوانید برای کسب کار خود یک بازاریابی خوب انجام دهید می شود به راحتی دیده شد و محصولات خود را به افراد زیادی معرفی کرد. اما نباید عجله کرد و از راه های نادرست فالور به دست آورد. اگر بتونید با مرور زمان و گذاشتن پست های مناسب فالور های زیادی به دست آورید می توانید در رابطه با فروش محصولات خود نیز به درآمد های بسیار بالایی دست یابید. به همین خاطر بسیاری از افراد برای پیج های خود ادمین استخدام می کنند تا با کمک این افراد ماهر فالور های زیادی جذب کنند.

طراحی سایت بهتر است یا پیج اینستاگرام؟

بعد از معرفی طراحی سایت و پیج اینستاگرام و آشنایی با مزایای هر دوی آن ها بهتر است. حال به مقایسه آن ها بپردازیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری با توجه به شرایط خود بگیرید.

دسته بندی محصولات

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم در سایت ها امکان دسته بندی محصولات وجود دارد. اما در اینستاگرام شما نمی توانید محصولات خود را دسته بندی کنید و مشتریان برای پیدا کردن محصول مورد نظر باید تمام پست ها را مشاهده کنند‌ که همین امر باعث خستگی آن ها می شود. و در بیشتر مواقع باعث منصرف شدن آن ها از خرید می شود.

فیلتر شدن اینستاگرام

اینستاگرام امروز فیلتر می باشد و هر فرد ایرانی که قصد وارد شدن به آن را داشته باشد باید فیلترشکن داشته باشد. همین امر باعث شده است که تعداد مخاطبان اینستاگرام به طور ویژه ای کم شود و بسیاری از کسب و کار های اینستاگرامی تعطیل شود. اما امکان فیلتر شدن گوگل خیلی کم است چون بسیاری از کار ها وجود دارند که تنها از طریق گوگل امکان انجام آن ها وجود دارد. به همین خاطر امکان فیلتر شدن سایت های اینترنتی بسیار کم است.

اشتراک گذاری محصولات

در پیج های اینستاگرامی اگر یک محصول را به اشتراک بگذارید و موجودی شما از آن محصول به پایان برسد باید به درخواست افرادی که قصد خریدان محصول را دارند جواب بدهید. اما همانگونه که میدانید در سایت ها اگر موجودی شما تمام شود پیغام به اتمام رسیدن محصول برای مشتری به نمایش گذاشته می شود.

هزینه راه اندازی

اما افرادی که برای شروع کسب و کار خود سرمایه کافی ندارند نمی توانند از طراحی سایت برای شروع کار خود استفاده کنند‌. چون راه اندازی کسب و کار از طریق سایت های اینترنتی نیاز به هزینه دارد و شما برای طراحی سایت و سئو آن باید مقداری هزینه کنید و این در حالی است که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام نیاز به هیچ هزینه ای ندارد و به راحتی می توان کسب و کار خود را در آن راه اندازی کنید. بنابراین اگر برای آغاز کار خود سرمایه ندارید اینستاگرام می تواند انتخاب بهتری باشد برای شما.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی اختصاصی،قیمت طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت معرفی،طراحی وب سایت شرکتی،قیمت طراحی وب سایت شرکتی،سایت شرکتی،قیمت سایت شرکتی، ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

طراحی سایت شرکتی مهم تر از یک محل کار واقعی است. همانطور که استارتاپ ها در سراسر جهان جایگاه خود را به دست می آورند، فضای اداری دیگر، دغدغه اصلی یک کسب و کار نیست. محل کار واقعی اکثر شرکت ها اکنون وب سایت آنها است. وب سایت شرکتی از بسیاری جهات با وب سایت های شخصی متفاوت هستند. آنها تصویر، رزومه و هویت یک شرکت را منعکس می کنند.

ویژگی های مهم در طراحی سایت شرکتی

با توجه به حجم بالای وب سایت ها، یک طراح وب سایت شرکتی برای اطمینان از وب سایت شرکتی باید موارد زیر ر رعایت کند.

1- ظاهر وب سایت شرکتی

اولین ذهنیتی که ممکن است یک کاربر از وب سایت شرکتی شما داشته باشد، طراحی چشمگیر و سهولت دسترسی کاربران به اطلاعات مورد نیاز در سایت می باشد. از آنجاییکه وب‌ سایت‌ های تصویری در حال افزایش هستند تا پاسخگویی را کاهش دهند، و آیکون‌ ها میتواند جایگزین هزار کلمه با تصویر شوند.

2- تصویر نگاری در وب سایت شرکتی

تصاویر به اندازه ی هزاران کلمه حرف برای گفتن دارند. این واقعیت را می توان به بهترین شکل در طراحی سایت شرکتی نشان داد. وب‌ سایت‌ هایی با تصویر نگاری عالی می‌توانند جایگزین پاراگراف‌های متنی شوند و بیشتر از همیشه در یک صفحه به نمایش گذاشته شود و حتی نیاز به حجم بالای محتوا را می تواند کاهش دهد.

3-تیزر و ویدئو در سایت شرکتی

ویدیوها و انیمیشن های کوچک می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از صفحات نمی توانند انجام دهند. از آنجایی که ویدئوها بر برنامه‌ های کره‌ای تسلط دارند، انیمیشن‌ ها بر حوزه‌ های وب مسلط هستند. امروزه اکثر وب سایت ها به جای کلمات، محتوا را به صورت انیمیشن نمایش می دهند و بجای متن از صداگذاری برای انجام کارهایی استفاده می کنند.

4- هدر و فوتر سایت

هدر و فوتر می توانند کاری را انجام دهند که بسیاری از عناصر جهت یابی دیگر نمی توانند انجام دهند. قرار دادن هدر و فوتر ثابت در تمامی یک وب سایت، یکپارچگی را تضمین می کند و راهی را برای کاربران فراهم می کند تا از هر کجای وب سایت شرکتی به صفحه مورد نظر خود برگردند.

5- دکمه های کال تو اکشن (CTA)

دکمه‌های کال تو اکشن، جهت یاب های یاری رسان هستند که قسمتی از راهکار بازاریابی بوده و درخواستی است که شما از کاربران و بازدیدکنندگان دارید تا آن‌ ها را به انجام عمل موردنظر خود تشویق کنید.

6- کادرجستجو در طراحی سایت شرکتی

جعبه های جستجو برای هر وب سایت کلان یک مزیت به حساب می آیید. از آنجایی که تقریباً جستجو برای هر کاربر به طور طبیعی انجام می شود، داشتن کادر جستجو می تواند یک امتیاز باشد.

7- اطلاعات تماس با ما

آپدیت اطلاعات تماس با نقشه و چندین گزینه برای تماس با شرکت شما مانند شماره های واتس اپ، اسکایپ و لینک های پیام رسان فیس بوک می تواند به کاربران شما کمک کند همیشه با شما تماس بگیرند. این امر همچنین باعث افزایش اعتبار وب سایت شرکتی شما در حین تأیید گوگل می شود.

هزینه طراحی سایت شرکتی

وب سایت های شرکتی عموما به علت نداشتن امکانات پیچیده معمولا هزینه بسیار بالایی برای طراحی ندارند، اما باید توجه داشته باشید استفاده از قالب های آماده باعث کاهش هزینه و قیمت طراحی سایت شرکتی می شود اما به طور کامل اعتبار برند شما را نابود میکند، به همین جهت طراحی سایت شرکتی اختصاصی برای کسب و کارتان حائز اهمیت می باشد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی می توانید با کارشناسان فروش آرماناوب تماس بگیرید.

8- لود سریع وب سایت

گاها وب سایتی که عملکرد خوبی ندارد بدتر از نداشتن یک وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا از وب سایت هایی که بارگذاری آنها بیش از سه ثانیه طول می کشد دوری می کنند. وب سایت هایی که دارای گرافیک و انیمیشن های پیچیده و سنگین هستند در مقایسه با وب سایت های بهینه شده بسیار کندتر بارگذاری می شوند و عملکرد بدتری دارند.

اگر یک وب سایت شرکتی زیبا دارید که بارگذاری آن بیش از سه ثانیه طول می کشد. مطمئنا مشتریان شما به کار خود ادامه خواهند داد و سایت شما را رها میکند و سراغ سایت دیگری می روند. ابزارهایی مانند GTMetrix یا Uptrends می توانند به شما در تجزیه و تحلیل سرعت وب سایت و رفع مشکلات سایت کمک کنند. بهینه سازی گرافیک، اطمینان از اتصال سریع بین پشتیبان وب سایت شما و قسمت جلویی نیز می تواند روند بارگذاری صفحه شما را سرعت بخشد.

9- صفحات 404 در طراحی سایت معرفی

لینک های شکسته مساوی است با مشتریان از دست رفته. لینک های شکسته، لینک های هستند که با کلیک بر روی آنها به صفحاتی بدون محتوا وارد میشوید که بعد کلیک با صفحه 404 مواجه روبرو میشوید که با مدیریت حساب شده میتواند سریع اقدام به حذف آنها کرد.

10-سئو سایت شرکتی

اگر کسی نتواند شما را در وب پیدا کند. شما به سادگی دیگر وجود ندارید. ولی شما با بهینه سازی موتور جستجو از طریق سئو می توانید. بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت خود را در اینترنت پیدا کنند. حتی اگر به طور تصادفی یک برگه ناشناس را ببندند. چنانچه مجموعه ای از کلمات کلیدی و محتوای بهینه شده به خوبی کندوکاو شده باشند. بازدیدکنندگان و کاربران در صورت نیاز دوباره شما را پیدا می کنند.

طراحی سایت شرکتی و سئو

با انجام کار های مربوط به سئو و بهینه سازی سایت شرکتی ، امکان قرار گرفتن شما در نتایج گوگل و ارتقاء رتبه افزایش می یابد. تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70% از جستجو ها در گوگل انجام می شود پس اگر در نتایج جستجوی گوگل و مخصوصا نتایج صفحه اول حضور داشته باشید سایت شرکتی شما بازدید کنندگان زیادی جذب خواهد کرد . شرکت طراحی سایت آرماناوب با آگاهی از تاثیر بهینه بودن سورس کد در سئو تمامی تلاش خود را کرده است تا در طراحی سایت های شرکتی تمامی اصول و قواعد سئو را در کد نویسی رعایت کند.

11- تولید محتوای یونیک و نقش آن در جذب مشتری

وب سایت ها نه تنها زیبا و هوشمند هستند، بلکه بایستی آموزنده نیز باشند. از آنجایی که وب سایت ها با طراحی خود به جذب بازدیدکنندگان ادامه می دهند. محتوای بی ربط یا به طور کلی کمبود محتوا می تواند تعداد کاربران شما را کاهش دهد. عناصر اطلاعاتی در وب‌ سایت شرکتی حرفه‌ای شما مانند وبلاگ‌ها، کتاب‌های الکترونیکی،مقاله ها، کتابچه‌ های راهنمای کاربر و مستندات فنی می‌توانند علاقه کاربر را به وب‌ سایت کسب ‌و کار شما افزایش دهند که اطلاعات را به شیوه‌ای که مناسب‌ترین نوع اطلاعات است ارسال می‌کنید.

12-گذاشتن شبکه های اجتماعی در وب سایت

بیشتر مردم زمان بیشتری را صرف بازدید اینترنت در رسانه های اجتماعی می کنند. بسیاری از برندها فقط یک وب سایت ندارند، بلکه یک کمپین اجتماعی دارند که در راستای اهداف بازاریابی/برندینگ آنها هستند. ادغام رسانه های اجتماعی هم ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت شما تشویق می کند و هم به آن کمک می کند تا در رتبه بندی جستجو بالاتر رود. پلتفرم هایی مانند Hubspot، Hootsuite و Sprout Social می توانند در مدیریت بازی رسانه های اجتماعی به شما کمک کنند.

13-طراحی سایت شرکتی باید نسخه موبایل باشد

وب سایت شرکتی شما باید ریسپانسیو باشد یعنی به گونه ای طراحی شده باشد که در تمامی دستگاه ها(موبایل،تبلت و کامپیوتر) و سایز های مختلف صفحه نمایش در حد قابل قبولی نمایش داده شده باشد تا کاربران بدون کوچکترین مشکلی از امکانات سایت استفاده لازم را ببرند.

برند سازی با طراحی سایت شرکتی

هر شرکت یا کسب و کاری محصول و یا خدمات متناسب با حوزه ی کسب کار خود را دارد. لذا برای معرفی و شناساندن این خدمات نیاز به بستری برای تبلیغات و جذب مشتری می باشد. که فضای مجازی این امر را برای شرکت ها فراهم کرده است. از این رو داشتن یک سایت شرکتی میتواند بعنوان نماینده شما و معرف خدمات و پروژه های شرکت شما در فضای وب باشد.

مزایای طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی حرفه ای مزایایی به شما می دهد که باعث کسب درآمد بیشتر و جلب مشتری بیشتر خواهد شد.

  • فعالیت شبانه روزی
  • فعالیت بدون محدودیت جغرافیایی
  • کم کردن نیروهای کاری
  • معرفی کامل پروژه ها و خدمات
  • افزایش مشتری و بازدهی در کوتاه ترین زمان
  • افزایش اعتبار
  • توسعه و تسهیل بازاریابی و تبلیغات
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات

طراحی سایت شرکتی اختصاصی



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , ساخت وب سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی اختصاصی،قیمت طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت معرفی،طراحی وب سایت شرکتی،قیمت طراحی وب سایت شرکتی،سایت شرکتی،قیمت سایت شرکتی، ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

ما راه و رسم حضور در دنیای اینترنتی را می شناسیم، پله ی اول طراحی سایت و پیاده سازی آن است. اگر به دنبال آن هستید، شک نکنید که آرماناوب می تواند در این راه همراه شما باشد.

یکی از سخت ترین کارها برای اکثر صاحبان مشاغل، ساخت وب سایت جدیدشان است. اگر می خواهید بدانید که بهترین شرکت طراحی سایت را چگونه انتخاب کنید، باید چندین نکته ضروری را در نظر بگیرید. بسیاری از مالکان شرکت به اندازه ی عاقل هستند که این موارد را باید به متخصصان بسپارند. شما برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت باید با 10 نکته آشنا شوید. اما ابتدا بیایید بدانیم که طراحی وب چیست؟

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب در واقع طراحی یک سایت است، که در اینترنت نمایش داده می شود.این به معنای تجربه کاربر در توسعه یک وب سایت است نه توسعه یک نرم افزار.طراحی وب بیشتر در مورد طراحی وب سایت، برای مرورگرها در رایانه شخصی بود.اما طراحی وب سایت برای تبلت ها و تلفن های همراه در دهه گذشته بسیار افزایش یافته است.

طراح وب سایت

یک طراح وب بیشتر روی ظاهر،چیدمان و گاها روی محتوای وب سایت کار می کند. ظاهر وب سایت شامل رنگ ها، تصاویر و فونت ها می باشد. چیدمان شامل ساختار اطلاعات و نحوی طبقه بندی آنها می شود.

یک وب سایت اگر بدرستی طراحی شود. برای استفاده کاربران و برند یک وب سایت مناسب می باشد. بسیاری از وب سایت ها به گونه ای ساده طراحی شده اند. که هیچ گونه اطلاعات اضافی برای سردرگمی کاربر نداشته باشد.

وظیفه طراح سایت، خلف سایتی است، که اعتماد مخاطبان مورد نظرش راجلب کند. و بایستی اکثر مواردی که کاربرانش را نامید می کند حذف کند.

طراحی سایت بصورت نسخه موبایل

در طراحی واکنشگرا، محتوای وب سایت در اندازه چیدمان ثابت می شود که با اندازه های رایج صفحه نمایش مطابقت داشته باشد. در طراحی نسخه موبایل، محتوا بسته به اندازه صفحه گوشی و تبلت نشان داده می شود.

داشتن چیدمان های مختلف برای حفظ تعامل و اعتماد مشتری مهم است. از آنجایی که طراحی ریسپانسیو سایت ممکن است در این راه با مشکلاتی مواجه شود. اما طراحان وب باید مراقب باشند و از نحوه نمایش کارشان اطمینان حاصل کنند.

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب

لیست بزرگی از شرکت های طراحی وب سایت هستند، که می توانید یکی را از بین آنها انتخاب کنید. دانستن اینکه کدام یک برای نیازهای تجاری شما مناسب است، می تواند یک کار پیچیده باشد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب ،کار دشواری است، اگر شرکت طراحی سایت را به درستی انتخاب کنید، منجر به یک شروع بزرگ در موفقیت کسب و کار شما می شود.

وب سایت اولین بازخورد برای اکثر مشتریان شما خواهد بود، که اهداف کسب و کار را مشخص می کند. و در اکثر مواقع بهترین عامل در جذب مشتری احتمالی برای شما خواهد بود. به همین دلیل برای دستیابی به مخاطبان مورد نیاز و جذب آنها، انتخاب یک شرکت طراحی سایت ضرورت دارد. در واقع شرکت طراحی سایت مناسب به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید و آن را به بالاترین سطح ارتقا دهید.

این کار سخت و گاه ریسکی است، زیرا بسیاری از شرکت های طراحی سایت به شما قول موفقیت رتبه اول در گوگل را می دهند. ما به شما کمک خواهیم کرد، اما قبل از آن، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هر کسب و کاری نیازمندی ها و اهداف متفاوتی دارد. هر شرکت طراحی سایت ابتدا باید قبل از انتخاب کار با مشتری تصمیم بگیرد که آیا مناسب است یا نه.

اما، برای اقدامات احتیاطی بیشتر، این مقاله به شما کمک می کند بدانید که آیا یک شرکت طراحی وب برای نیازهای شما مناسب است یا خیر.

12 نکته برای انتخاب شرکت طراحی سایت

1-آنها ایده های شما را در نظر می گیرند

شما در رشته خود با تجربه هستید. به گونه ای که از آنچه قرار است بفروشید شناخت کامل دارید. ایده های خود را برای ارائه کسب و کار خود به آنها می دهید. هیچ کس جز شما بهتر از کسب و کار شما نمی داند. اگر یک شرکت طراحی وب سایت به ایده های شما گوش نمی دهد، نباید با آنها همکاری کنید. شرکتی که انتخاب می کنید بایستی بتواند به ایده های شما گوش دهد، آنها را تقویت کند و آنها را به کار ببندد.

2- شرکت طراحی سایت ایده های خود را مطرح می کند

حتی اگر یک شرکت طراحی وب نیاز به گوش دادن ایده های شما دارد، شما باید با کسی کار کنید که ایده های او را دارد. آنها بایستی ایده های شما را به چالش کشیده و دیدگاه جدیدی را به چشم انداز، استراتژی و مفهوم شما اضافه کنند. حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد کسب و کار خود دارید، وب سایت شما باید توسط شخصی طراحی شود که بیشتر از شما در مورد این زمینه اطلاعات دارد.

اگر یک شرکت طراحی سایت به شما گوش دهد و یک کپی از ایده های پیشنهادی شما ایجاد کند، پس ارزش پول شما را ندارد. شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید باید این توانایی را داشته باشد که تجربه کار خود را با دانش شما سازگار کند.

3- تیم بازاریابی شرکت طراحی سایت باید باتجریه باشند.

در برخی موارد، عده زیادی نمی خواهند فعالیت تجاری خود را از طریق کسب و کارشان ترقی دهند. اما در عوض می‌خواهند وب‌ سایت‌شان در آنجا باشد. اگر جزو این افراد هستید این نکته برای شما مناسب نیست.

حال اگر جز افرادی هستید که می خواهید کسب و کار خود را از طریق وب سایت خود توسعه دهید، حتماً به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت با یک تیم بازاریابی مجرب باشید. یک شرکت طراحی سایت که تیم بازاریابی ندارد درست مانند یک ماشین بدون موتور است.

اینترنت در حال تکامل بوده است و به بازاریابی فعال نیاز دارد تا مطمئن شوید وب سایت شما ترافیک و درآمد ایجاد می کند. شما به وب سایتی نیاز دارید که نه تنها زیبا، بلکه کاربردی نیز باشد.

هنگامی که یک شرکت طراحی سایت دارای تیمی از طراحان، بازاریابان و مهندسان است، می‌توانید با اطمینان خاطر آنها را استخدام کنید و بدانید که نتیجه چیزی فراتر از یک وب‌ سایت زیبا خواهد بود.

4- از طراحی وب سایت ریسپانسیو استفاده می کنند

این بهترین راه برای طراحی وب سایت امروزه است. حتی اگر گاهی اوقات داشتن یک وب سایت تلفن همراه به طور جداگانه ممکن است برای شما عالی باشد، طراحی وب سایت واکنش گرا بهترین راه حل است.

همانطور که استفاده از تلفن همراه در حال رشد است، باید مطمئن شوید که وب سایت کسب و کار شما واکنش گرا است و می تواند به راحتی در همه دستگاه ها استفاده شود.

فرض کنید یک شرکت طراحی سایت از طراحی ریسپانسیو اطلاعی ندارد یا یک وب سایت جداگانه برای موبایل پیشنهاد می کند. در این صورت، آنها از کاربرد فعلی در صنعت آگاه نیستند و برای نیازهای شما مناسب نیستند. شرکت طراحی وب سایت معتبر مطمئناً از آن استفاده خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت آرماناوب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت تهران می باشد که میتونید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی ،سئوی سایت و تیلیغات در گوگل  کمک بگیرید.

5- نمونه کار طراحی سایت داشته یاشد.

بهترین انتظاری که باید از یک شرکت طراحی وب سایت داشته باشید چیست؟
فقط نمونه کارهای طراح وب سایتی را ارزیابی کنید که طراحان روی آن کار کرده اند و بهتر است به اسکرین شات های طراحی که طراحان انجام داده اند به تنهایی اعتماد نکنید.
شما باید شاهد محصول زنده ای باشید که در دسترس شماست. البته اگر طراحان وب سایت استراتژی ها و اهداف شان را به اشتراک بگذارند برای جلب اطمینان شما بهتر است.

همچنین، کمی وقت بگذارید تا کارهای آنها را مرور کنید و خودتان قضاوت کنید که آیا آنها مناسب کسب و کار شما هستند یا نه. اگر چیزی از سلیقه خود در کار آنها پیدا نکردید، باید به دنبال شرکت دیگری باشید. توجه داشته باشید که با پیدا کردن شرکت‌های انحصاری‌ تر، می توانید از آنها بخواهید نمونه های واقعی از کار خود را به شما نشان دهند.

6- تیم طراحی  وب سایت می داند که نرخ تبدیل چقدر مهم است

شرکت طراحی سایت علاوه بر ظاهر زیبای وب سایت بایستی بداند که آنرا چگونه کارآمد و کاربردی کند. یک شرکت بزرگ طراحی سایت با تیمی از افراد مجرب و حرفه ای از اهمیت تبدیل ترافیک وب سایت به مشتری های احتمالی کاملا آگاه هستند.

این بدان معناست که آنها از چیدمان طراحی، الگوهای کاربردی، روانشناسی رنگ‌ ها، معماری اطلاعات و کال تو اکشن مطلع هستند. در دنیای امروزی امکان پذیر نیست که یک وب سایت زیبا بازدیدکنندگان را وادار به خرید کند. شرکت طراحی وب سایت شما باید از روش های اثبات شده برای ایجاد یک وب سایت و داده های علمی استفاده کند که باعث پیشرفت و افزایش جذب مشتری احتمالی شود.

قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی وب سایت که بهتر است آن را سرمایه گذاری بخوانیم، کاملا به انتظارات شما از وب سایت خود، پیشنهادات و پیچیدگی پروژه‌تان و البته مدت زمانی که صرف برنامه نویسی و طراحی می‌شود متغیر خواهد بود. با توجه به این که وب سایت های طراحی شده در آرماناوب تماما اختصاصی بوده و از قالب و سیستم های آماده استفاده نمی‌شود. اما با این حال جهت رفاه حال مشتریان، و شرکت ها این شرکت قیمت های منصفانه ای را برای پلن های مختلف در نظر می‌گیرد.

7-در چندین زمینه کاری خبره  و حرفه ای هستند

حتما فکر می کنید که عالی می شود اگر شرکت طراحی وب سایت شما فقط در یک صنعت کار کند زیرا اگر یک وب سایت فقط در مورد اتومبیل است، باید اطلاعات دقیقی از اتومبیل داشته باشند. این بدان معنی است که شما یک وب سایت کوکی خواهید داشت که شبیه به پنجاه وب سایت اتومبیل دیگر است که آنها در چند هفته گذشته ساخته اند. یک شرکت طراحی وب سایت که در صنایع مختلف متخصص است، احتمالاً وب سایت مناسبی را مهم نیست که شما یک برند محلی هستید یا ملی؛ شما باید یک شرکت طراحی سایت استخدام کنید که با هر دو استراتژی آشنا باشد. برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و متنوع تر ایجاد می کند. وب سایت شما باید بهتر از همه رقبای شما باشد تا شبیه دیگران نباشد.

8- از آخرین روند طراحی سایت آگاه هستند

بدترین چیزی که از یک وب سایت جدید می شود انتظار داشت طراحی مشابه وب سایتی است که حدودا ده سال پیش محبوب بوده است. طراحان وب سایت باید از آخرین شیوه ها پیروی کنند زیرا مشتریان تنها زمانی به یک وب سایت اعتماد می کنند که طراحی آن مدرن، تازه و به روز باشد. شرکت های بزرگ طراحی سایت همیشه آنچه را که ترند یا مد میشود را به وب سایت های خود اضافه می کنند. یک طراح وب سایت باید بداند که پیمایش اختلاف نظر، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا، طراحی مسطح و بسیاری از عناصر و سبک های دیگر چیست البته این بدان معنا نیست که آنها باید همه آخرین روندها را اضافه کنند بلکه باید بین شیوه های کاربردی و مدرن متعادل باشد.

9-شرکت طراحی سایت برای آینده کاری شما برنامه ریزی می کتد

در حدود بیست سال پیش اینترنت چندان معروف نبود و یک وب سایت فقط کاری بود که با صفحات ایستا انجام می شد امروزه، ما در جهانی متحول شده زندگی می کنیم که دیجیتالی شده و بیش از هر زمان دیگری به هم متصل شده است. یک شرکت طراحی وب سایت بایستی بداند که چگونه یک وب سایت را با تصویر بزرگتری از آینده در ذهن خود بسازد. اگر آن‌ ها بدرستی تفاوت سئوی خارج از سایت و سئوی داخلی را ندانند و حتی تفاوت رتبه‌بندی ، ترافیک و اهمیت لینک‌ سازی را تشخیص ندهند، آن‌ ها برای کسب‌ و کار شما مناسب نیستند.

10- شیوه ی مستند برای موفقیت دارند

بزرگترین شرکت طراحی وب سایت شیوه واضح برای کشف دارد که به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. ممکن است با تغییر صنعت برای یک کار خاص یا شرایط مختلف کمی ویرایش شود، اما آنها برای موفقیت برنامه دارند که نشان می دهد شرکت طراحی سایت به اندازه کافی با تجربه است تا کسب و کار شما را به موفقیت برساند.

شرکت طراحی سایت تهران



:: موضوعات مرتبط: طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , شرکت طراحی سایت تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , شرکت برنامه نویسی , طراحی وب سایت , طراحی وب سایت تهران , ساخت وب سایت , هزینه طراحی وب سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , هزینه طراحی سایت شرکتی , قیمت طراحی سایت شرکتی , طراحی وب سایت شرکتی , ,
:: برچسب‌ها: شرکت طراحی سایت , شرکت طراحی سایت در تهران , بهترین شرکت طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , ساخت وب سایت , طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد